Operationen har gått bra !

Nu är jag hemma igen efter min sköldkörteloperation ....ganska sliten men okej . Operationen gick i stort sett som den skulle med några undantag .
 
 
Den tog längre tid än förväntat då läkarna också hittade en bisköldkörtel som var förstorad och överaktiv , denna tog dem bort och den har skickats på analys liksom min sköldkörtel för att utesluta att det inte är något farligt , vilket jag förstås inte ens vill tänka på att det kan vara .
 
Men jag fortsätter räkna med att jag är frisk ....men som sagt sliten är jag och halsen är svullen och blå samt gör ont men efter omständigheterna så är det fantastiskt hur kroppen återhämtar sig , jag har allafall varit sövd i nästan tre timmar och det har skurits, sytts och annat med som jag inte vet förstås men som jag sa i ett tidigare inlägg , jag väljer att lita på läkarna och att dem vill mitt bästa ( även om jag litar på mig själv mest <3 )
 
 
 
 
Jag kommer att skriva mer om min operation senare då det känns viktigt att också dela med mig av min "sköldkörtelresa" då jag vet att det kan hjälpa andra i samma situation ,precis som det hjälpt mig att läsa om andra som går igenom liknande saker som jag ......
 
 
 
Önskar Dig en fin helg <3 Lyssna på din kropp och dess behov och LEV det liv som är DITT ty man vet aldrig vad morgondagen har att ebjuda <3 
Med Kärlek Cecilia <3

Kommentera här: