Ljusen brinner

Hemma hos oss brinner ofta ljusen ...
just nu när mörkret sänker sig tidigare är det extra fint att tända ljus !
 
Men jag tänder inte ljus enbart för att det är vackert ..Jag tänder ljus för mig själv när jag behöver stöd och hjälp ..Jag tänder ljus och ber en bön ! Min tro är stark , tron på att det finns något större än mig som alltid finns för mig . Du kan kalla det Gud eller något annat men för mig är det en kraft som är så otroligt stark så den kan skapa mirakel ...
 
Jag kallar den också Kärlek och den kraften ...Gud ..Kärlek ...eller vad vi nu väljer att kalla den ...den kraften finns inom oss alla , det är min tro allafall !
Ljuset ger mig HOPP....
 
Så när jag ber så ber jag till " Gud " , både till Gud utanför mig själv men också till Gud som bor inom mig !
Jag tror också att Änglarna är Guds arbetskamrater så den finns också alltid för oss när vi behöver ❤😇 Ofta ber jag också för andra människor ...för dem som jag vet jag det svårt ...för dem som jag älskar men inte kan vara tillsammans med just nu ...för djuren och naturen ...Ja jag kan be för precis för vem som helst eller för vad som helst !
 
När livet är jobbigt ..När sorgen sliter i mitt bröst ..när tårarna rinner "bär"Kärleken och bönen mig genom de svåraste hinder och hjälper mig att förstå att kärleken alltid vinner över rädslan !!!
 
Så om livet känns svårt prova att " prata " med Gud och Änglarna och du skall se att den svarar ...Be till Kärleken inom dig och låt den omsluta dig ...Tänd ett ljus och vet att du inte är ensam ❤

Änglarna finns alltid nära ....
Burn cancer ...Låt kärleken visa dig vägen genom rädslan ...Vet att du aldrig är ensam <3
 

Kommentarer:

1 Maria:

<3

Sant, vackert och svårt!

Kramar <3

Svar: Så är det <3 Kram <3
Rosenstjerna

Kommentera här: