Melodifestival i Gävle i lördags

Förra lördagen firade vi Lovas 10 årsdag på Melodifestivalen i Gävle ! Dessvärre jobbade Lasse och Evelina var sjuk så det var jag , Lova , Emil och hans tjej Karro. Vi hade en jättefin dag , bra musik ...fullt ös och på hemvägen stannade vi och åt middag på Tre små rum !
 
Jag älskar dessa dagar när allt bara är precis som vanligt ...inga sjukdomar finns i tanken ...varken cancer eller brytna armar ...åh vad jag längtar till ett vanligt liv ...eller förresten vad är ett vanligt liv ?
 
Mitt liv är ju vanligt för mig med allt som är ...med alla upp och nedgångar !
Men som sagt att bara få vara i gläjde , skratta och sjunga det gör mig sååå glad och jag önskar jag kunde spara dessa stunder i en liten ask som jag plockar fram när det blir jobbigt .
Man jag sparar dem i mitt inre och jag kan allafall tänka på dem när livet inte är lika fullt av glädje och bus ....
 
Kram och ett gott skratt till er alla <3 
 
Nu blir det snart Mello i soffan istället för live och med en sjuk och febrig Lova istället för en frisk och glad födelsedags tjej ...men allt är som det ska ..Mitt vanliga liv mitt i livet :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: