12 år tillsammans med min älskade man !

Idag firar min älskade man och jag 12 år tillsammans eller egentigen var det igår ( men han jobbade då ) ...
Vi träffades den 10 mars för 12 år sedan på en kryssning och kärleken slog ner som en blixt från klar himmel och det fanns ingen återvändo ! 
 
Nu har vi vandrat på Kärlekens stig i vått och torrt och i nöd och lust ...mest lust förstås men en hel den nöd har det också blivit det sista åren ..vår kärlek har fått många prövningar men hittills har den stått pall även om det har varit tufft ibland men när man klarar motgångar så växer man också tillsammans och det har vi verkligen gjort , vi har klarat så mycket tillsammans ...vi har fått barn ...flyttat ... har startat företag ..flyttat företag ...varit arbetslösa ...haft och har fortfarande dålig ekonomi ...sjukdomar ..cancer ...utmattning ...you name it ..
Men också så mycket Kärlek och respekt ..denna starka kärlek som burit oss genom allt och respekten för varandra och våra olika "resor" i livet ! 
Denna starka Kärlek som finns mellan oss som gör att vi orkar med när livet är tufft ...
Känns som stigen snart blir lättare att vandra igen ...och vi håller varandras händer där vi vandrar fram ..i både upp och nedförsbackar !
 
Man lär sig mest i uppförsbackarna men jag måste säga att jag gillar nedförsbackarna bäst och jag längtar så tills det ska gå fort nedför nästa backe ..så fort så vinden blåser i håret ..den blåser medvind och frihet och jag kommer att skratta så tårarna rinner ..och jag vet att Du tycker likadant min fina man ..då jäklar ska vi "flyga" friska fram i medvind genom livet !!! 
 
Vi vandrar Kärleksstigen fram ..jag och min älskade man ! 
 
I nöd ...
 
och lust ...
Som två vackra svanar glider vi fram och Kärleken håller oss flytande <3 
 
Jag Älskar dig ! 
 
Min underbara vackra man Lasse ! 
 
Jag Älskar dig men underbara man och jag vill vandra många år på Kärlekens stig tillsammans med dig <3 
 
 

Kommentarer:

1 Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

grattis till er

Svar: Tack så mycket ❤
Rosenstjerna

2 Gunilla Thomsson:

Grattis till er båda. Ni är så vackra, var och en för sig och tillsammans. Störst av allt är Kärleken <3 <3

Svar: Tack <3 Ja störst av allt är Kärleken <3 Kram
Rosenstjerna

3 Maria:

Så härligt att få läsa om er kärklek! <3

Jag håller tummarna för att det kommer en stormvind så ni får susa nedför backarna med fågelkvitter i öronen och solstrålar som värmer.
Kram

Svar: Tack vännen <3 ja om du visste vad jag också längtar efter den stormen ...att få känna frihetens och friskhetens vind smeka kinderna <3 Önskar dig detsamma också ...att få susa i nedförsbacke ...<3
Kram
Rosenstjerna

4 Gretty:

Massor av Grattis till er båda ❤️ Tänker ofta på dej ❤️ Hoppas vi träffas snart, Stora Kramen o Tack för allt fin du skriver SÅ intressant att läsa ❤️❤️❤️

Svar: Tack fina vännen <3 Jag hoppas också att vi ses snart <3 Hoppas allt är bra med dig och att kärleken frodas <3 Varm kram
Rosenstjerna

Kommentera här: