Nymålad tavla

Jag har nu kommit igång med mitt måleri igen vilket känns så skönt ...har längtat så efter min krativitet !
 
Kroppen mår inte bra efter jag kom hem från rehab.
Jag har fått tillbaka min giftstruma och en del annat som också har hänt men det berättar jag om i ett annat inlägg för just nu fokuserar jag på min kreativa sida så gott det går ....
 
Visar här nedan min senaste tavla som går i gråskalan
( Obs ! Den ser lite rosa ut men det är bara på fotot då solen låg på när jag fotade )....men om Du tittar noga så ser du en glödande klot och detta klot representerar kraften i oss alla ...för hur mörkt det än är så finns alltid kraften inom oss ...den underbara styrkan som gör att vi orkar vidare hur jobbigt vi än har det ! 
Så vet att kraften alltid finns för även om du inte kan tro det när livet är som allra mörkast ❤
 
 
 
 
 
 
Vet att kraften alltid finns inom dig och Ljuset vinner alltid över mörkret ...
Sanningen vinner alltid över lögnen...
Kärleken vinner alltid över rädslan ❤

Kommentarer:

1 Gunilla Thomsson:

Underbar tavla! Så mycket kraft och så mycket att se i den. Underbar! <3

Svar: Tack <3 <3 <3 och den är förstås finare i verkligheten <3
Rosenstjerna

2 Maria:

Vad skönt att du fått tillbaka kreativiteten och lusten att måla!

Mycket att upptäcka i din tavla! <3

Svar: Tack <3 ja det är så skönt att kunna måla igen <3 och denna tavla innehåller riktigt mycket olika saker ...:)
Rosenstjerna

3 Katharina:

All ljus och kärlek till dig och applåderar för denna fina tavla. Att skåda den är att ge sig ut på inre äventyrsresa. Spännande och så mycket som ryms i den. Tack för att du delar. Samt tack för de sista raderna. Så skönt att upprepa dessa sanna ord:

Ljuset vinner alltid över mörkret ...
Sanningen vinner alltid över lögnen...
Kärleken vinner alltid över rädslan

TACK vackra. Amen. Precis vad jag behövde höra just idag. Ta hand om dig. Tack för att du finns. Massor med kraft till kroppen din fina så den återhämtar sig. Varm kram.

Svar: Tack fina vännen <3Är glad att du tycker om den och att orden stärker Dig och Din "resa" <3
Tack för DU finns också och Ta hand om dig på bästa vis du med !
Skickar en Stor varm kram full med Kraft och Kärlek till dig <3
Kärleken vinner ALLTID över rädslan <3 <3 <3
Rosenstjerna

4 Tina. Lennholm:

Jag har läst dina blogg inlägg och följer dig på väg.
Härligt att du har fått kreativiteten i målandet tillbaka. DEt skapar glädje i livet! Stundens glädje.

Mindre roligt är det förstås med att du har fått giftstruman tillbaka och *annat*.

Det låter fint att få vara på rehabiliteringen och att du har fått blivit omhändertagen på ett önskvärt sätt.

Du finns i mitt hjärta min vän och jag går vid din sida i alla ögonblick <3 <3 <3

Även om det är skönt att få vara i sin egna ensamhet och få klara ut med sig själv, vilken väg man skall gå och följa sitt inre kraft <3
Så är det skönt kanske att få njuta lite av annat också som ändrar fokus för stunden.

Sänder dig som alltid ljus och helande energier- healing.

"Jag bär dig i mitt hjärta
Jag följer dig på vägen
Jag viker inte ifrån utan stannar tryggt kvar
Jag helar och sänder ljuset åter till dig"

Ett budskap till dig från mig och Änglarna <3

Älskade Cecilia, du finns i mitt hjärta, en underbar vän för alltid <3 <3 <3

Svar: Men Åh Tack fina Tina <3 för dina vackra ord och din omtanke ..blir varm i hjärtat och mycket berörd av vad du skriver <3 Tack också för healing och ljus , det betyder mycket för mig <3 Är så glad att jag "kan" måla igen ..det ger mig stillhet i kroppen och frid i sinnet ! ...
förhoppningsvis blir både giftstruman och de "andra" bättre när min kropp blir starkare igen ....

Min tro och Änglarna hjälper mig också på min väg ...både Änglar i Universum men också jordeänglar som DU <3 Kärlek och en Stor varm kram till dig kära vännen <3 TACK <3
Rosenstjerna

Kommentera här: