Giftstruma och naturens skönhet

Tiden går fort. ...det var ett tag sedan jag skrev nu ...så mycket som händer ! 
Jag "jobbar"på med min giftstruma , man kan säga såhär ...cancern mådde jag inte dåligt av fysiskt men det gör jag av giftstruman dessvärre ! 
Kroppen är både speedad och jättetrött samtidigt och det blir en slags kaos i kroppen ...en kaos som inte går att förklara ! 
 
 
När man får giftstruma för andra gången så finns två olika alternativ för behandling , antingen operation eller radioaktivt jod och båda alternativen tar död på sköldkörteln ! 
Och jag är endast kandidat för operation då mina ögon inte är bra och då ska man inte ta radiojod för då kan ögonen bli jättedåliga och mina ögon är så viktiga för mitt skapande ! 
 
Så nu står jag åter inför ett beslut ...opereras eller inte ...? 
Är just nu ute och campar ...vandrar i naturen och funderar ...plockar lite när och " bara är " 
Jag fotograferar också en hel del då jag ser så mycket skönhet i vår natur !
Tänkte att jag ska lägga in lite kort utan att skriva så mycket då jag har svårt att skriva från mobilen ...temat kommer att bli typ Lycka är...Kärlek är
...ty även i de mörkaste stunder finns alltid en glimt av Ljus och Ljuset vinner alltid över mörkret ...något som jag sagt många gånger !
 
Tänker mig också att friskhet alltid vinner över sjukdom ❤🙌❤
 
 
Kram på er alla vackra människor ❤

Kommentarer:

1 Gun:

<3

Svar: ❤❤❤
Rosenstjerna

2 Gretty:

Kram fina DU ❤️❤️❤️

Svar: Kram tillbaka vackra vännen ❤❤❤
Rosenstjerna

3 Tina Lennholm:

Så fina bilder du tar och så himla go du är kära Cecilia <3

Jag tänker på dig ofta och sänder dig tankar, kärlek och healing <3

Massor av kärleksljus till dig min fina vän :)

Kram Tina

Svar: Tack fina Tina <3 Blir glad när en fotoexpert som du tycker att jag tar fina bilder :)Det värmer mitt hjärta ...jag älskar verkligen att fotografera !
Hoppas allt är bra med dig <3

Tack för dina tankar ...din kärlek och din healing <3
Varm kram tillbaka till dig
Rosenstjerna

Kommentera här: