Rådjuret på vår gård "säger" bejaka Kärleken i Ditt liv !

Vi har ett rådjur som kommer och hälsar på oss nästan varje dag ...det är så underbart att få se den ! 
Den kommer nästan ända upp på bron <3 
Vi matar fåglarna vid en stor gran precis utanför vår förstukvist och vi lägger också ut lite godsaker som rådjuret gillar och jag har sett den så många gånger,  det är en kille och han kommer oftast på morgonsidan ...jag vaknar ofta på natten och kikar då alltid ut genom fönstret och har jag tur så kan jag stå och studera detta vackra djur en lång stund ...så fint och vackert att få se ! 
 
 
 
Är glad att jag lyckades få rådjuret på bild ! 
 
Enligt Solögas bok säger RÅDJURET :
Bejaka kärleken i ditt liv . Min gåva till dig är att få kärleken att växa .
Rådjurens visdom är att se med kärlek på världen , för dig gäller det att begagna dig av deras synsätt och att stärka kärleken i ditt liv genom att ge kärlek till dig själv och andra ! 
 
 
 
Detta är ju precis vad jag gör just nu ...Att ge KÄRLEK till mig själv ! och till andra med förstås även om jag just nu är lite sparsam med den varan och ger det mesta till mig själv vilket är mycket ovant men ack så viktigt ...Jag vet att jag så ofta sagt till mina behandlingsklienter .... - Vilken är den viktigaste människan i ditt liv ? Du själv såklart ! Nu är dags för mig att också leva enligt detta , något som jag ofta glömt bort till förmån för andra ...
 
Så jag tar till mig av rådjurets budskap och ÄLSKAR MIG SJÄLV efter bästa förmåga ! 
men jag sänder allafall en kram full med Kärlek till er alla <3 
 
 
 
 
 

Kommentera här: