Nytt år ...samma Liv fast ändå inte ...

Idag är första dagen på det nya året ! Känner , Hoppas och tror att detta året skall bli mycket bättre än det förra .... Jag avger aldrig några nyårslöftet gillar inte den tanken däremot brukar jag önska in en hel del inför det nya året och i år står det mycket på min önskelista ...Jag önskar inte prylar eller sånt , nej jag önskar sånt som gör mig gott , sånt som jag mår bra av ! Jag önskade "saker " som jag mår bra av inför 2015 också men jag önskade inte cancer men kan hända att just cancern har fört mig närmare sådant som jag faktiskt önskade mig ....så detta år tänker jag tänka efter mycket noga på vad jag önskar mig för jag har ingen lust alls att få någon ytterligare diagnos på min "meritlista" över olika sjukdomar !!
Först på min önskelista står förstås " Att bli frisk" fast jag tänker inte uttrycka min önskan precis på detta vis då jag själv inte anser mig som sjuk och då kan jag ju inte önska att jag ska bli frisk när jag själv redan intalar mig att jag är det ! Så min viktigaste önskan blir att få leva Mitt liv på det vis som är det bästa för mig just nu och få helas i det som hindrar min utveckling och som också stoppar mig från att leva mitt liv fullt ut ... Jag önskar av hela mitt hjärta att jag får vandra en enklare väg detta år men också vandra på den livsväg som är min ..och den vägen är inte enkel , detta har jag fått erfara så många gånger tidigare i mitt liv ...
Men att verkligen få leva utifrån vad som är det bästa för mig just här och nu är det bästa som jag kan önska ...och för att kunna göra detta så behövs fler önskningar och mål inför detta nya år och detta mitt "Nya Liv" då jag i möjligaste mån skall levas på det bästa viset för både min kropp och min själ så Därför kommer mina andra önskningar .... Dessa önskningar behåller jag för mig själv ännu ett tag då jag själv håller på att formulera dem i mitt inre ..Det jag dock redan vet är att jag tänker inte låta något eller någon att stoppa mig från att leva mitt liv helt och fullt på mitt vis .... Vad önskar Du inför det nya året ? Tänk på att önska klokt ty önskningar kan slå in .... Tänk också på hur du formulerar dina önskningar Vad är du redo att släppa för att kunna önska in nytt ??... Vad är du redo att gå igenom för att utvecklas ännu mer ??....
Jag är redo för att leva livet fullt ut ..Är du ? Jag önskar er alla ett fantastisk Nytt år dom är bara Ditt <3
Låt magin och mirakler bygga bo i ditt hjärta ... Låt glädjen flöda Låt Kärleken omfamna dig och njut av livet även om livet inte alltid är som du önskar så är det Ditt Liv <3 Med Kärlek Cecilia

Kommentera här: