Cancerdagbok 24 nov. Dagen före Operation

Dagarna har gått otroligt fort sedan jag kom hem från Rättvik ..jag tillbringade fyra helt fantastiska dagar däruppe , fick både vila , gemenskap och en del fina skrivar tips som jag även har nytta av när jag skriver bloggen ..fast det blir ju fel ibland allafall :) 
Skrivarkursen lockade mig också att skriva dagbok och detta har jag gjort regelbundet sedan jag fick min diagnos och jag kommer att fortsätta med det så länge det känns rätt ..det är alltid bra att kunna gå tillbaka och titta på vad som har hänt då man lätt glömmer bort vad som hände och när det hände , speciellt när man går igenom en sådan tuff resa som jag gör nu ...
 
Men som sagt dagarna har gått fort sedan jag kom hem och imorgon är det allafall dags för min operation som skulle ha varit för två veckor sedan men som blev inställd p.g.a mitt allergianfall .
Jag känner mig ganska lugn faktiskt , känns skönt att ha fått två veckor extra att fundera och tänka samt att stärka kroppen ytterligare .
Dagarna som gått sista tiden har jag fortsatt att ta hand om kroppen på bästa vis , bra mat , motion , vila samt en del kosttillskott och naturmedel ...kroppen känns bättre än på mycket länge trots att jag har cancer ..det syns liksom inte på mig eller som någon sa när jag talade om att jag hade cancer ...- Du ser ju inte alls sjuk ut ! 
 
 
Nej jag ser inte sjuk ut och jag känner mig inte sjuk dock är jag mycket trött , det "tar" mentalt på kroppen att tänka och fundera ...men som sagt imorgon är det dags för operation !
Jag somnar gott på kvällen sedan jag bett min vanliga bön om att detta skall gå bra !...Har många som ska vara med mig imorgon , både människor på jorden och en del från Andra sidan och då menar jag inte att de är med mig fysiskt utan flera av mina vänner kommer att skicka healing och be för mig imorgon och dem från Andra sidan är med och gör samma sak ..
Jag känner mig trygg och har tillit till att det skall gå bra <3
 
 

Kommentera här: