Dagens lycka ...konsthantverk

Dagens lycka är att jag under sommaren har lyckats sammanställa några mobiler / drömfångare / fönstersmycken av mina skatter som jag samlat genom åren ....så som drivved , fjädrar , stenar & kristaller , gamla dukar och lite annat ! 
 
Tanken är att jag ska sälja dem 😊
Varje hantverk är unikt och inget är likt något annat ...när jag gör mina hantverk ber jag om att healing och Kraft skall komma in i hantverket och skydda den som kommer att köpa något av mina verk och jag vet att varje hantverk kommer att komma till sin rätta ägare när det blir dags ❤
 
Här nedanför kommer lite smakprov 😊
Fast dem är mycket finare i verkligheten 😉
Hör av dig om du är spekulant på något verk ...priset kan vi nog komma överens om då jag ännu inte satt några fasta priser ...
Nr 1.
Med drivved med gammal röst , karneol Sten , svanfjäder , keramikplattor och pärlor ...
 
 
 
 
 
 
 Nr 2.
Med virkad duk , bergskristall , kristallprisma m.m 
Denna är redan SÅLD
 
 
 
 
 
 
Nr. 3
 Dubbel med drivved , bergskristall, keramik ,svanfjäder , benpärlor m.m 
 
 
 
 
 
 Hoppas Du tycker om dem ❤
Jag har fler under tillverkning 😊
 
Önskar Dig en fin dag och ta dig gärna en funderare på vad som är Din lycka just idag .....
 
Med Kärlek Cecilia ❤

Kommentera här: