Att följa Min dröm och skapa Min konst

Nu är det 2019 och detta är ska bli Mitt år och Mitt expanderande konstnärsår . Det är dags nu att leva det liv som jag önskar ...att våga följa min dröm att kalla mig konstnär och också leva därefter ...att leva min dröm också ekonomisk ..att kunna leva mitt liv fullt ut utifrån mitt konstnärskap ...att kunna leva på min konst också ekonomisk och önskan är också att fler ska få del av min gåva och min konst ska få sprida sig som ringar på vattnet ut över världen . 
Jag vet också att min konst inte bara är ett vackert uttryck och en vacker bild , den är något mer ...Den är healing och kärlek just för den som har min konst nära sig ...Den är också ett redskap för andligt och personligt växande . 
 
 
 
Därför tänkte jag förklara lite för dig hur jag går till väga när jag skapar min konst så du förstår vad den betyder för mig ...och för den som tar del av den . 
 
Innan jag ska börja måla så tänder jag ljus och sätter på musik jag tycker om och jag ser till att jag är ostörd en lång tid framåt stänger av telefonen och allt annat som kan störa mig i min process . 
Tar sedan en stund då jag landar i mig själv och ber sedan "Mitt andliga team " och Mitt Högre Jag om guidning i min målarprocess .
 
 
Sedan är det dags att köra igång ...jag plockar fram allt jag behöver och häller ut alla färger på bordet och är den en trumma som jag ska måla till en speciell person så har jag först bett om hjälp att välja en trumma som är perfekt just för denna person . Om det är en tavla så har jag förstås tagit fram en duk i de rätta måtten . 
 
 
Därefter är det dags att sätta igång och jag känner i min kropp att jag har Hjälpen från mitt Andliga team med mig och detta känner jag i min fysiska kropp i form av värme och rysningar ....
 
 
När jag väl sätter igång så liksom väljer färgerna och formerna sig själv , jag är bara ett redskap för den kreativa kraften så min tanke om motiv och likande är helt bortkopplad ... Jag fortsätter att måla så länge energin är i omlopp sedan tar jag en paus och tittar på det jag skapat och kanske tar något att äta ...efter en stund brukar jag känna att ...nu är det dags igen och då målar jag vidare . 
 
 
När måleriprocessen är slut för dagen så ställer jag "verket" i min speciella hörna därden får stå och ladda enerig till nästa gång det blir dags att måla och denna process kan hålla på upp till en vecka eller t.om längre då en skapelser behöver längre tid på sig att bli målade och detta beror helt på vem som har beställt trumman / tavlan . 
 
 
 
När det sedan är färdigmålad är det dags för att ladda den med healing och energi , detta har jag förstås också bett om innan jag körde igång med målandet . Men nu när den är färdig så gör jag en healingprocerdur i min hörna där jag ber om att healing ska komma in i konstverket , healing som är kompatibel med ägarens energi och utveckling . Ofta så trummar jag en stund också . 
 
 
Sedan får den vila igen ...och efter detta så "läser" jag av motivet och skriver ner , ber också om ett budskap till ägaren om det rör sig om en personlig själstavla . Budskapet brukar bli på ca 2-3 A 4 sidor till själstavlorna . Till trummorna läser jag enbart av motivet ...kan bli ett kort budskap iblnad om ägarens Andliga team är påstridiga och tycker att något speciellt absolut behöver delas . 
 
Sedan är det dags för konstverket att packas och skickas iväg , skickar då med önskan om välgång om en bra hemfärd till sin nya ägare . 
Flera av dem som beställt frågar om dem kan få en bild på sin trumma/tavla innan jag skickat den men jag brukar avråda detta då det är en mycket speciell upplevelse att möta konstverket live första gången . Många har vittnat om att energin från konstverken kan kännas redan när dem hämtar paketet på utlämningsstället och innan de öppnar paketet . 
 
När sedan trumman/tavan finns hemma hos sin ägare,  så sänder den healing och energi och dessa energier påverkar utvecklingen positivt och detta kan kan verkligen känna av i hela personens väsen .
 
Jag har fått så många fina ord och tack från de nöjda kunder som jag levererat konstverk till hittills och jag är fortfarande lika förundrad över vad jag kan skapa utan att minsta tanke på vad jag skapar i stunden . Jag är så tacksamför denna gåva !!!
 
Så nu har du fått ta del av hur det går till när jag målar en personlig trumma eller tavla . Om jag målar fritt utan beställning så går jag tillväga på ungefär samma sätt med skillnaden att jag inte målar till någon speciell och inte heller skriver något budskap till tavlan / trumman men det brukar ofta få ett eget namn då jag ofta får budskap om vad tavlan /trumman vill med sin födelse . Kanhända att det kommer budskap även där som t.ex när jag målade tavlorna till min kortlek , Rosenmånes Healing och Magikort <3 
 
Läsningen av trumman skriver jag ett kostkort och bifogar och läsning och budkskapet till tavlorna skrivs på datan och bifogas på papper . 
 
 
 
Under detta året kommer jag också att påbörja tavlor till min nya kortlek så det blir ett spännande år 2019 .
 
Vill Du beställa din egen personliga tavla eller trumma så är du varmt välkommen att höra av dig till mig via mejl : [email protected] , kika gärna in på min hemsida också där kan du ta del av trummor/ tavlor som jag målat tidigare .
 
Är sååå Tacksam för min gåva att få måla dessa vackra kostverk och jag tänker denna gåva expandera till oandande höjder under detta året och många år framöver .
 
med Kärlek och Tacksamhet Cecilia Rosenmåne . 
 
Här kan de se lite exempel på trummor och tavlor som jag målat och det finns många många fler ......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: