Provsvaret har äntligen kommit ....

Nu är väntans tid över för denna gången ...svaret har kommit ! 
Ett kuvert från sjukhuset kom med posten och jag vågade knappt öppna ...väntade en stund innan jag med darrande fingrar och klappande hjärta öppnande kuvertet .... var ju inte helt säker på att det vara provsvaret då jag ganska ofta får brev från sjukhuset eftersom jag har andra "hälsoproblem" också ! 
 
Men som sagt jag öppnade kuvertet och där låg ett brev från min läkare på onkologen och i brevet stod ....
DET FINNS EJ NÅGRA TECKEN PÅ NÅGOT AVVIKANDE !!! 
Det finns ingen cancer i min kropp !!! 
YES Ja Wow ...finns inga ord liksom bara en enorm lättnad <3 
 
 
 
Tårar faller och kroppen blir stilla och fridfull och mycket trött.....på ett behagligt sätt <3 Nu kan jag slappna av ...Nu kan jag vila ....Nu ska jag bara vara några dagar och ägna mig åt mig själv och familjen ...kanske också lite kreativt "arbete" 
 
och såklart Promenera i vackra naturen och njuta av att vara FRISK !
Njuta av lugnet inombords och låta kroppen vila och sinnet stilla sig .....Bara vara i min egen Källa av Kärlek och Frid <3 
 
 
 
Tack Livet <3
Tack Tillit <3
Tack Tro <3
Tack Kärlek <3
Tack till mig själv som aldrig ger upp <3
Tack till min man Lasse och mina barn <3
Jag älskar er <3
och Jag älskar MIG <3 
 
 
Med Tacksamhet och Kärlek Cecilia Rosenmåne <3 
 

Kommentarer:

1 Linnéa:

vilken lättnad!

Svar: Ja det känns sååååå skönt <3
Rosenstjerna

Kommentera här: