Cancer rehab. igen ..Denna gång blir det Frötuna gård .

Vart tar dagarna vägen...jag undrar om det är någon lite gubbe som trollar bort några dagar varje vecka för det känns som dagarna inte räcker till riktigt...Alla dessa dagar som går blir till månader och år ...Nu är det ganska exakt ett år sedan jag fick ett brev från mammografin som förändrade mitt liv för alltid ty har man en gång haft cancer blir livet aldrig sig likt igen !
En annan sak som också gör att cancern kommer nära igen är att jag åker på cancer rehab. igen ..denna gången till Frötuna gård utanför Uppsala , det är cancerrehabfonden som bekostar denna vistelse och jag är så glad att få en av dom som blivit beviljad plats ! Det är en mycket vacker plats känns det som , jag återkommer med foton när jag varit där . Yoga , samtal , bad och underbar mat är något som jag kommer att kunna ta del av sedan vet jag inte så mycket mer ...men jag känner att det kommer bli så skönt att vara där . det kommer också att kännas fint att få träffa andra som också har haft eller har bröstcancer . Då det är enbart bröstcancer patienter som kommer att vara med denna vecka .
Känner mig mycket Tacksam för möjligheten att få åka imorgon <3 ser fram emot att vila min kropp och själ igen då jag nu också börjat arbeta lite och trots att det är jätteroligt så är jag inte riktigt van och det tar på krafterna . Så jag förstår att min "läxa" just nu är att få balans mellan arbeta och vila ....
Önskar er en fin blivande vecka ..Ta vara på Livet ..det är Ditt ! med Kärlek Cecilia <3

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh, vad härligt. Jag var också beviljad rehab där då. Tyvärr måste jag skjuta på den till nästa år. Ha det fantastiskt. Hoppas vi ses snart! Kram Laila 💖

Svar: Tack Laila <3 men tänk va kul det hade varit om vi var där samtidigt :) lite synd ...men då har du ditt kvar då ...ja hoppas vi ses snart <3 Stor kram till dig <3
Rosenstjerna

Kommentera här: