Svaret har kommit ...TACK ...

Nu är det äntligen klart med svaret från mammografin ...Jag fick gå in via mina vårdkontakter och söka svaret på remissen som gått tillbaka till onkologen och dem hade inte hittat någon malignt tumör ...alltså inget tecken på något återfall eller att den spridit sig !!
YES YES YES !!! Så Glad :) <3 
 
 
<3 TACK ...nu kan jag släppa på oron som hållt mig fast från och till den sista tiden ! 
Är så glad men också lite trött ..att oroa sig tar på krafterna sen när svaret är positivt så känns det som någon har dragit ur proppen liksom ...
Känner mig också mycket känslosam just nu ...dels för att det blev ett positivt besked men också för att det är ganska precis ett år sedan jag opererade mig ...cancer finns just nu så nära inombords men också  annat som just nu sker i mitt liv på andra plan påverkar mig just nu ...tårarna rinner av olika anledningar , både av Tacksamhet men också en sorg som finns i mig som vill ut ..en sorg över att livet inte ibland blir som man önskar ...
 
Att vara utmattad eller som det kallas " Utmattningssyndrom "gör att man också blir mer känslig för sånt som sker inom och utom en själv ....
 
Men jag är Tacksam och åter Tacksam för mitt liv ..för att jag lever och har klarat mig så lindrigt undan med denna sjukdom ...haft en så mycket lättare "resa" än många andra men man ska ju inte jämföra ...
 
Jag lever mitt liv och det tänker jag fortsätta göra ...Jag tänker fortsätta att leva det liv som är MITT på mitt vis ...jag orkar och vill inte följa strömmen längre ....Jag tänker inte forsätta att jaga efter det "perfekta" livet för vad är perfekt och vem lever ett liv som är perfekt ...jag vill leva mitt liv på mitt vis i allt som är Livet ...i både glädje och sorg ty så är livet ...allt går hand i hand och det är det som är livet och jag tänker fortsätta att KÄNNA LIVET I MIG <3 <3 <3 
 
 
med Kärlek Cecilia 

Kommentarer:

1 Anonym:

💚🙏🏼💚🙏🏼💚

Svar: Tack <3 <3 <3 Kram
Rosenstjerna

2 Maria:

Att inte följa strömmen och ha modet att följa sin egen väg, trots att andra runt omkring tycker något helt annat.. ja, jag har sagt det förut men tål att upprepas. Du är modig och stark!
Kram <3

Svar: Tack fina vännen <3 ja det är inte lätt ...men rätt...Du är också modig och stark <3 Kramar <3
Rosenstjerna

Kommentera här: