Sjuka igen !!

Nu är Lova och jag sjuka igen !!
Ligger i soffan och tycker synd om oss själva ...jag brukar inte klaga i första taget men nu är jag sååå less på alla sjukdomar , framförallt för Lovas skull , hon har knappt gått i skolan alls sedan jul .
Två halsfluss och två armbrott och nu hög feber med en grym slemhosta , som jag också har fått !
Så nu klagar och gnäller jag lite ..
ÄR SÅ TRÖTT PÅ SJUKDOMAR :::JAG VILL VARA FRISK !!

sådär ..nu har jag släppt ifrån mig lite gnäll så är jag glad igen ...allafall nästan :)
Livbojen från i somras får representera läget just nu ...hur sjuk man än blir så finns det alltid en reservkraft att ta till !! 

Ha en fin dag alla ..frisk eller sjuk <3
 
 
Jag gillar att knäppa kort på livbojar ...Tror att vi alla har en livboj inom oss som hjälper oss i svåra stunder !

Kommentarer:

1 Maria:

<3 <3 <3

Svar: <3 Tack <3
Rosenstjerna

Kommentera här: