I vår Vackra vita vintervärld

Det slaskar utanför mitt fönster ...jag sitter i soffan med tända ljus och en kopp te ...kikar på vackra bilder från min favoritplats Billudden ! Där hämtar jag kraft och ny energi och samlar ihop min kropp och själ till Ett för en stund ...just nu skulle jag behöva komma dit för att hämta detta men jag kan inte det just nu så jag får nöja mig med att titta på de vackra bilderna ❤
 
Även du kanske behöver vila dig en stund och njuta av vår Vackra natur 😊
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Maria:

Billudden är en mycket vacker och vilsam plats!
Tack för fina bilder! <3

Svar: Ja det är underbart där <3 Tack och Kram Maria <3
Rosenstjerna

2 Tina Lennholm:

Billudden har jag också varit till för att hämta kraft :)

Jag följer dig här på bloggen min vän, läser och ser det vackra bilderna som du lägger ut, samt det fina orden du beskriver din resa, trots att det smärtar. Du målar fram med dina ord och beskriver så bra i det som sker.

Jag vill åka dit fler gånger till Billudden så vi kanske ses där på en sten eller en gång :)

Kram Tina

Svar: Ja det är en fantastisk plats <3 :) Glad att du följer mig och glad att du tycker om det jag lägger ut :)

Vem vet vi kanske ses på Billudden en vacker dag !
Ha de gott !
Kram Cecilia
Rosenstjerna

Kommentera här: