En fridfull jul vill jag önska...och jag har fått min bästa julklapp ...

Nu är det jul igen i både slott och koja ...hela landet blir en kollektiv noja ...
Ögon som tindrar på barnen som väntar på Tomten ..
 
 
Jag har redan fått min allra bästa julklapp ...
Jag har fått besked positivt om min cancer tumör , den har inte spridit sig och är av en lindrig sort ..
Jag är Tacksam såklart , men har svårt att ta in allt som händer men jag vet att denna julen blir mycket speciell på flera vis ...Jag ska njuta som av julen så som jag vill göra ..på mitt vis och jag ska ta en paus från allt vad cancer heter och bara ha det gott !! 
 
Vill också Tacka alla fina människor som hittills har stöttat min på min cancer resa , med fina ord , gåvor , healing och mycket Kärlek !! 
Ni vet vilka ni är <3 <3 <3 
 
Vill också be alla människor som läser detta att vara rädd om och uppskatta vad du redan har ..stanna upp i jul och njut av tillvaron ..fokusera på Kärlek och Glädje istället för stress och måsten ..man vet aldrig vad som händer imorgon ..Så njut ..njut av att Leva ..njut av Ditt liv som är Ditt och ingen annans 
 
Jag vill önska mig själv och alla er en underbar fridfull jul med lugn , glädje , vila ...att utan stress och press kunna vila en stund och kanske läsa en bok ...
En jul i eftertanke och tillit för framtiden 
En jul som är min 
En jul som ingen annan 
Tack för mitt Liv 
Tack för Mig 
och Tack för Dig du kära medvandrare 
 
En Fridfull jul till dig vill jag önska till dig Du kära vän som läser detta <3 
FRID Cecilia
 
 
Jag kommer att fortsätta att skriva om min "canceresa när helgerna är över för nu ska jag enbart vara i nuet ....

Kommentarer:

1 Catrin:

Så underbart att höra att du fått positivt svar 💜 Njut ordentligt o bekämpa den lilla saten med kärlek 🙏❤️🎄✨💚

Svar: Tack fina vännen <3 ja jag ska kriga med Kärlek <3 Kram
Rosenstjerna

2 Anonym:

Vad härligt att du fått ett positivt besked. 💖💕

Svar: Tack <3 Ja det är skönt <3
Rosenstjerna

3 Ingrid Ahlinder:

Åh, Vad underbart för dig och din familj, önskar er allt gott. Tack för dina fina ord som leder till eftertanke. Varm hälsning. <3

Kärleksljus <3

Svar: Tack fina vännen <3 Önskar dig allt gott också <3 hoppas din jul är som du önskar <3
Rosenstjerna

4 Elisabeth:

Underbar julklapp. God forsättning

Svar: Ja visst är det <3 God fortsättning på dig med <3
Rosenstjerna

5 Åsa:

Tårarna rinner när jag läser detta.. Så skönt att få höra att den var av lindrig art! En God fortsättning önskar jag dig och en go kram 💓
❤️❤️❤️

Svar: Åh.... <3 Ja det känns så skönt även om allt inte är över ännu så går det åt rätt håll och jag kan delvis andas ut ! Tack <3 Önskar dig också en god fortsättning och en Varm kram tillbaka till dig <3 <3 <3
Rosenstjerna

6 Anette:

God fortsättning o Gott Nytt År.
Underbart att cancern ger sig!!
Tack för alla fina ord ovan. Dom värmde.

Jag blir 50 i vår o har hoppats under flera år att kunna åka till Masesgården i Leksand. Nu är det bokat o jag längtar redan. :)

Svar: God fortsättning och Gott nytt år till dig med Anette <3 Va härligt att du äntligen ska åka till Masesgården , har aldrig vart där men jag tror det är jättefint <3 Grattis i förskott :) <3 Kram
Rosenstjerna

7 Elke Wilke-Günther:

Vad SKÖÖÖÖÖÖNT!!

Svar: Ja det är Sååå Skönt !! <3 Kram
Rosenstjerna

Kommentera här: