Ännu en operation på gång ......En HelAnde operation

På måndag är det dags för mig att göra en operation igen , denna gången är det inte bröstet som ska skäras i utan min hals ..... Jag ser själv hur det ser ut när jag skriver detta ....Någon ska skära i min hals !.... för mig känns detta så mycket jobbigare än när någon skar i mitt bröst ... Varför då undrar man förstås ?
 
 
 
Ja varför ....Jag har mina alldeles egna skäl till att känna så .... 
Mitt liv har varit tufft på många vis och halsen är en del av mig som är mycket känslig efter gamla trauman där halsen har varit inblandad och att då låta sig läggas upp på en brits och sövas ner och veta att någon snart ska skära i halsen är en för mig mycket ångestladdad situation . Och nu är det dags .....nu är det dags att släppa denna rädsla för att kunna bli HEL i kropp och själ .
 
Denna operation har läkarna har velat göra ganska länge men jag behöver min tid , Jag behöver tid att ta hand om kroppen och göra de alternativa behandlingar som finns först för att se om jag kan läkas på egen hand... om kroppen kan läka sig själv ? .....och vad är det då som jag har försökt att läka ?
 
Jo det är min Giftstruma som "lever" i hela min kropp men centrum finns i sköldkörtlen och det är alltså nu denna som ska opereras bort , dessutom har det nu också blivit "knölar" i den som läkarna vill analysera och se så att det inte är något "farligt" ..... som dem säger ...
 
Något farligt ....Vad är farlig och vad är ofarligt och vem bedömer detta ?
 
Många funderingar , för läkarna är det som är dödshotande farligt men för mig är ingenting farligt utan allt har en mening och just nu är meningen att jag ska operera bort min sköldkörtel och jag vet att detta också har en större mening än vad jag kan förstå med min tanke ....men själen vet och förstår . Den förstår att ett Helande sker på en mycket djup nivå i och med denna operation , ett helande som kan ske genom att jag släpper taget och litar på läkaren som ska skära i min hals ....Ett helande där jag släpper kontrollen och litar på att dem som nu skall hjälpa mig vill mig väl ....Ett helande som sker på en mycket djup men också en subtil nivå .
 
 
En Hel Ande operation där min själ visar vägen och jag är så vägledd och hållen i detta som sker just nu . Detta är slutet på en lång process och transformation som pågått i flera år ...ett "arbete" som varit mycket tufft och mödosamt lider mot sitt slut ....Detta "arbete" som gör mig fri att vara den jag är i min Helhet som gör att jag vågar stå i min sanning i allt som sker ....den sanning som gör att jag aldrig mera backar i att vara JAG ! 
 
 
 
Man kan faktiskt säga att dem sjukdomar jag har haft har slängt ner mig i det mörkaste mörker och nu är jag uppe i ljuset igen och jag kommer aldrig mer att falla ned i detta mörker ty så är inte planen för mitt liv ....Planen jag har för mitt fortsatta liv är att vandra i Kärlek och Magi som den fantastiska människa jag föddes till att vara ...jag har tagit tillbaka mig själv och denna operation är en bekräfltelse på att "jobbet" nu är gjort och jag kan vandra vägen fram i enkelhet och friskhet ! 
 
 
 
 
Som en klok vän till mig sa under en behandling , Det ärr som du får på din hals kommer du att kunna vara stolt över ty det är beviset på det fantastiska "arbete" du utfört och det nu är slutfört <3 Denna kloka vän heter Ann -Charlotte och driver Animo massage i Österbybruk och jag kan varmt rekommendera henne <3 Tack kära vännen och Tack alla er andra som alltid stöttar mig på min livsväg ...Mina kära JordeÄnglar som finns där och lyser upp min väg <3 Jag vet att ni också finns med mig på måndag då det är dags för min operation <3 
 
 
 
Älskade vänner alla fina människor som vandrar på vår jord vet att allt har en mening men den största meningen är dock att "lära" sig att Älska sig själv som den Vackra själ alla människor är <3 
 
 
Jag Älskar dig och Jag Älskar MIG <3 <3 <3 
med Kärlek Cecilia 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Styrka och kärlek till dig❤️❤️

Svar: Tack så mycket fina anonyma vän <3 <3 <3
Rosenstjerna

2 Ingrid Ahlinder:

Hej vännen

Jag har också haft giftstruma, men är tablett behandlad. Nu har jag Hypothyreos typ 2. Jag som du har också fått många olika sjukdomar dom sista åren. Vi klara det. Stort Varmt Lycka till Fina Cecilia. Snart kommer solen åter och allt börja spira o gro till nytt liv, även vi hoppas jag.
Skickar KärleksLjuset till dig. <3 <3 <3

Svar: Tack kära vännen min ❤ ja det är mycket som händer för oss i dessa tider ❤ snart så är vi friska på alla plan ❤Kärlek till dig ❤
Rosenstjerna

Kommentera här: